شباهنگ

این جا که منم نیش مار نوشابه ی گل ارمغان می آورد ....فسانه نمی گویم

شباهنگ

این جا که منم نیش مار نوشابه ی گل ارمغان می آورد ....فسانه نمی گویم

اگه از این مملکت برم من تنها میشم یا ایران ؟  

بعضی چیزا تمامی ندارند .... 

درد ها و رنج ها .... 

ارتفاع و پستی .... 

تو و من ..... 

من و تو ....

گشتم خزیداز غمت   حیزان به بازار غمت

 اوری تینگ ایز فینیش !  

game over

بهانه ها موجودات مزخرف بی شرافتی هستند که تو مغز و روح و آدم زندگی میکنند . و ا ز اعتماد آدم تغذیه میکنند . و همین جور رشد میکنند و اعتماد انسان را تحلیل میبرند . 

بهانه ها باهوشند ولی کار نابلدند . زود گاف میدهند و هویت خودشون را نشان میدهند و لو می دهند که فقط بهانه اند .... 

ولی ما از اون ها کار نابلد تریم چون بهانه ها همه چی رو در ما نابود میکنند. 

 

game over  

عصیان زیر پوستم وول وول می خوره  میترسم یهو از حلقم بیرون بزنه هر چی حف نگفته است و هر چی که راست و درستشو نمیدانم  هوار کنم سر هر کسی که میشناسمو نمیشناسم .

این روز ها خاطرات زیادی رژه میرند جلوی چشم های لوچم . خاطرات مثل کبریت روشن میان که به تمام وجودم آتش بزنند . آتش بگیرم همه چی و همه کسو می سوزونم .

از خودم  واهمه دارم ..... 

کسی نقابی نداره که بشه پشتش قایم شد و کمی آسوده خوابید  ؟

همه چیز مثل یک دوران میمونه . اول و آخر یه جاست

هر روزی که میگذره  بابا رو بیشتر درک میکنم .

من تکرار اونم راه گریزی نیست .

تسلیم آخرین کلام من !

مایکل جکسون هم هوتوتو .... عجیب دلم گرفت

داد میزنم منو بفهم  ...

بحث کردن با من فایده ای نداره .... با تو چی  ؟

به در و دیوار نکوب ما همه سر وته یه کرباسیم ....

اولش که اینه آخرش می خواد چی باشه