شباهنگ

این جا که منم نیش مار نوشابه ی گل ارمغان می آورد ....فسانه نمی گویم

شباهنگ

این جا که منم نیش مار نوشابه ی گل ارمغان می آورد ....فسانه نمی گویم

موقعی که باید ، نباید . موقعی که نباید ،باید .

موقعی که باید ، نباید  . موقعی که نباید ،باید .

جای من تو سمساری نیست !

 

منو از خودم  می دزدید و یک شباهنگ نمای یدکی قراضه  بهم میدید ؟   با این آدم اسقاطی چه کنم ؟ این ادم پاره که بهم میدید   فقط به درد سمساری می خوره !

جای من تو  سمساری نیست !

 

 

.

ماست همیشه سفیده ولی سوسک نه !سیاه و سفید داره ...

می خوام برم

 

باور نداری که که این که می شکند ایمان من نیست .. یاسمنم است که هزار تکه میشود .  این  دمپایی ها ابی نرم  اندازه ی پای من نیست . می خوام برم  دست و پامو بند این  یک کف دست جا نکن. من توی این دمپایی های خوشگلی که برام خریدی راحت نیستم .

منو گچ نگیر

منو گچ نگیر .. نمی خوام مجسمه باشم . ...بگذار  رها باشم.....

بالا.... پایین

بالا..... پایین

بالا..... پایین

 همین بالا ...پایین رفتن هاست که کودکترم میکند ...

میکوبم

میخواهی که مشت به دیوار نکوبم.  کجای دنیایی ؟ از من همین یک مشت  مونده که بودن و نبودنش تنها برای این دیوار سیاه کج وکوله فرق می کند. میکوبم ! هم  مشتم را هم دیوارم را ....

 

 

استادم را دوست  ندارم. خودکارم را دوست دارم . خودکارم را بیشتر از استادم دوست دارم.

روان است به روانی روحم  !

 

توی کوچه پس کوچه های ....نه توی کافی شاپ این.... نه توی سینماها...

نه تو تک تک ..نه نه  نه نه ....

تنها توی خودم که هستم یاد تو می افتم !